onsdag 15 mars 2017

veckans träning, v 10

Måndag: Väskan packad och jag motiverad att äntligen komma igång med simningen. Då somnade jag med Milla efter att hon haft svårt att somna. Så efter det orkade jag inte iväg.

Onsdag: löpgrupp men va länge osäker på om jag ville dra iväg. Gjorde ändå det, -5 visade temperaturen så på med underställ + kari traa över. Passet pyramidintervaller mellan parkbänkar 1-2-3-4-4-3-2-1 på gångbanan vid gropen. Sedan joggade vi ner på strandpromenaden för att springa upp för backen vid elkedjan 3 gånger. Avslutade med att själv springa en runda efter nerjoggen.
Sprang förbi brandmannen- skolan-gropen.

Fredag: Gjorde ett pass med långa intervaller när farmor va här, planen va något annat men kände direkt att jag inte hade någon fart i kroppen så ändrade planen. Blev ett bra pass då jag behöver hitta ett långdistanstempo med ok puls.
Körde 3 x 10min med målet hålla puls under 160, 2min promenad mellan.

Disans ; 4,5km, tid 30min, puls 152, pace 6;42min/km. 

Sträcka Distans Tid Snitt
Repetition 1 1470 m 10:00 6:48 min/km
Repetition 2 1500 m 10:00 6:40 min/km
Repetition 3 1510 m 10:00 6:37 min/km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar