onsdag 11 januari 2017

Lissie v 2

Tisdag:  fick bli en favorittur nämligen öglan och närmaste vägen hem. Va en mkt pigg och tittig tjej. Lite osäker på underlaget bitvis. Men travade vägen ut mot heden, öste på upp mot travbanan. Sen blev det dragkamp och lite här och där trav. Svävade fram bitvis när jag väl släppte på. Lite i skogen påväg hem men där va det fläckvis halt.
Blev 50min men bladsadel, distansträns & tredelat. Onödigt mkt dragkamp

Onsdag: blev samma runda som igår men med Allan &Tanja. Skrittade mesadelen av tiden, lite trav och galopp på vägen upp till travbanan. Sen vågade jag inte fortsätta på travbanan då Lissie både taktade och gick på snedden. Tappade fotfästet några gånger så valde att vi skrittar.
53min hoppsadel, pullhar & rakt bett.

Lördag: Caspar flyttade över till Fenja helt problemfritt. En runda med Tanja och Allan, blev inte alls där jag planerat och önskat pga vi kom iväg så sent. Vi red först upp mot travbanan men skogen till kenneth och sen upp på travbanan och raka vägen hem. Blev ca 1 t mest skritt och en kort trav/galopp. Fortf pigg och dragkamp.
vikt 470kg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar