torsdag 12 januari 2017

helgen

Lördag: Martin & Max ville åka till skidbacken och åka skidor så de drog iväg vid 9.30. Milla och jag passade på att roa oss lite och leka i hennes rum. Fick till 4 steg rakt mot mig. Åt lunch vid 10:50 och färdig och på plats i vagnen till 11:25. Somnade nästan omedelbart vagnen rullade ut. Sen sov hon sött till 13.45 ungefär. Mellis 14.30 tillsammans med pappa och max sedan klädde de på sig och gick ut. De va ute och lekte en stund, så jag passade på att ta en löprunda.
Badade med pappa och max. Strax innan så klättrade hon upp på lilla stolen i tvättstugan. Hon hade även visat upp sina steg.
Middag
Gick till sängen redan vid 18tiden, en jättetrött tjej som somnade på 10min. Max satt snällt och tittade på tv och åt kexchoklad under tiden. Sedan tog det en timme att få honom att sova från att vi stängt av Elias. Phuu.

Söndag:
Somnade i bilen hem från granberget vid 11 tiden och sov sedan till 14.15. 
7 steg idag. Väljer själv att släppa tex soffan och går mot leksaker istf att krypa. Kan också hålla balansen om man ställer henne på stället och släpper. Försökte klättra upp i soffan genom att ställa sig på mitt ben och försökte få upp knät på kanten.
Middag hos farmor och lite lek
lekte lite i sitt rum innan läggdags. Kröp upp på sängen hela tiden och även delvis ner från sängen ner till stående på gåvagnen.  Sen upp från golvet, sätter i foten på kanten och häver sig upp.
somnade enkelt med mig strax efter 19tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar