torsdag 13 oktober 2016

Lissie v 41

Måndag: Sofia lånade Lissie och red med en spekulant på salsa 

Onsdag: farmor passade Milla så jag hann rida. Gick igenom 4-5 rundor i huvudet ändå slutade det med en helt annan😂 red över skjutbanan inomvönd ordning mot hur jag brukar. Va på god väg att få tugga grus pga spår i marken och Lissie kastade sig häftigt. Gick snabbt, snabbare än jag trott. Red rundan på 42min men då höll jag ett högt grundtempo hela vägen. Avslutade med att trava på långa tyglar. 

Söndag: hade bestämt träff med Tanja. Så vi gav oss ut på en 1,5t tur. Tog asfalten en bit sen in i milbaneskogen över till Storheden, runt rotstigrundan och upp på travbanan. Gick bra och hon skötte sig fint. 

Börjat ge kvällsmat så nu är det 4kg om dagen ungefär. Först denna veckan som hon har visat intresse när man kommit med hö. 
Lördagen gick bort helt bara pga vi höll på med stacketet och att jag va tvungen att ha Milla med mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar