söndag 25 september 2016

Lissie v 38

Måndag verkade sofia hovarna som såg finare ut än tidigare, dock fortf trång bak. 

Onsdag: Tog en ny runda som tog ca 55min. Red förbi majstången och ut på bilvägen över åkrarna, svängde in genom yttermo och ut på blåa. Sen fortsatte jag uppför backen på andra sidan och lite offroad förbi traktorlagret innan vi kom hem.
Red på sidepull hela vägen även om jag hade bettet med mig i midjeväska. Sista biten (dalavatten- stallet) satte jag fast tyglarna och red med bara sätet och benen hem. Farligast idag va inte sofia, hästar, tåg eller traktorer utan kråkor på hösilagebalarna.

Söndag:  Charlotta red barbacka, lissie hade gjort något glädjeskutt vid avsaktning och hon hade åkt av. Lissie sprang hem.

utan munkorgen några timmar måndag och tisdag. helt utan korgen from onsdag lunch. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar