onsdag 15 juni 2016

Träningsvecka 11

Måndag: cykling och för mig en ny runda, som bjöd på mkt mer motstånd än jag hade trott.
Banan: genom noret ut mot sommarland- vid Hjortnäs svänga mot leksboda- vidare ut på rv70- uppför i Lima och förbi vårdcentralen -hem. 
Gjorde bort mig som stängde av klockan innan jag åkte ut på rv70, för glömde slå på den. Märkte det fört i backen upp mor Lima. Därför blev registreringen lite osäker. 

Totalt: distans 19,2km, tid 46min, hastighet 25,6km/h, puls 152 snitt. 

Tisdag - ingen mammaträning då Max va hemma från dagis. 

Torsdag: sista mammaträningen och hjälp vad hon körde hårt med oss. 

Fredag: löpning med Amy. Målet innan va att springa 4km vilket är nytt längsta, sen gärna under 7 i pace. Höll mig borta från asfalten genom att springa från laxen förbi åkersjön och upp på åkern, vid 2km markeringen vände jag och sprang samma väg tillbaka. 
Väldigt ojämt i tempo men ändå nöjd. Distansen känns jobbig i början men inga problem att klara. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar