onsdag 13 januari 2016

Veckans träning

Vecka 2 på nya året och börjar jobba efter jul och nyårsledigt, innebär också uppstart med träningen. Som jag tidigare har skrivit är målet att kunna träna så länge som möjligt in till BF 1/4 men att jag mer och mer måste anpassa och lyssna på kroppens signaler.
Träningsplanen är att försöka träna styrketräning 1 dag/ vecka och simning 1dag/vecka som grund, om jag skulle få tid/energi till att köra 2 pass styrketräning är det en stor bonus.


Onsdag - dagens morgonträning blev först hundpromenad/sparktur med Amy 20min sen vidare på sparken till gymmet för att köra där i ca 50 minuter. Passade på att vara nere i lilla gymmet och körde enligt pass 1. Det som dock inte fanns någon bra lösning på va TRX övningen samt utfall i kabelmaskin då den som fanns inte gick att koppla om till lågt fäste eller jag som inte förstod det. Istf TRX körde jag Pushdown i kabelmaskinen, brände fint kan jag lova.
Provade även att köra lite i stakmaskinen 2*3 min, ojojoj va jobbigt det va.
Avslutade med 10min på roddmaskinen.


Blev inge mer denna veckan pga förkylning 😞 nya tag nästa vecka ist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar