onsdag 25 november 2015

Veckans träning v 47

v 21 i graviditeten och fortsätter träna på lite.



Onsdag morgon = styrketräning i gymmet enligt det träningsprogram jag har fått av Karin. Första gången som jag kör själv där. Inledde med uppvärmning på rodden. Ben/axel delen gick bra över förväntan. Sen på crosstrainern för vidare mot rygg/rumpa, en sväng på cykeln och avslutande mage/rygg.
Allt flöt på bra men när vi kom till masken och skorpionen glömde jag bort hur vi gjort och försökte först på fötter vilket gjorde det oerhört tungt. Blev något helt annat på knä. Höft och ländlyften va absolut tuffast. fick ta det lungt i vändningen från rygg till mage.


Fredag morgon: Simning och crawl
Mkt folk första 500, bättre andra och tomt vid tredje. Splitt 17min, 15min, 14min. Lite strul med tekniken första 500, andningen ville inte riktigt sätta sig men ju längre jag höll på desto bättre blev det och sista 500 fungerade det mesta riktigt bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar