måndag 7 september 2015

Träningsupplägg fram till sista delmålet

Nu är det nåbart, nära....skrämmande lite kvar nu innan det bara är 15km löpning mellan mig och min halvklassiker.
Så tänkte det börjar bli dax att bli taktisk i hur jag ska träna framåt nu.

Tre veckor återstår inkl denna, vilket ger mig två veckors full träning innan jag måste lätta upp allt.

Denna veckan:
Måndag:  cykling                             Tisdag: morgonjogg 4-5km                       Onsdag: vila
Torsdag:  morgonjogg 6-7km          Fredag: vila                                                Lördag: långpass 15km

Nästa vecka:
Måndag:  cykling                             Tisdag: yoga                                              Onsdag: morgonjogg
Torsdag:  vila                                   Fredag: morgonjogg                                  Lördag: långpass 10km

Sista veckan:
Måndag:  cykling                             Tisdag: morgonjogg                                  Onsdag: Simma
Torsdag:  vila                                   Fredag: vila                                                Lördag: Tävlingsdag


Detta är en plan så får vi se hur det blir. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar