fredag 5 juni 2015

Imorgon avresa

Till Motala

Har plockat fram alla cykelkläder som ska med och tillbehör samt lite bra att ha saker. 
Köpte cykelhållare till taket i onsdags och cykeln har varit på service. 

All packning är inte klar men mentalt tror jag allt är på plats. 
Informationspapper utskrivna och startbevis påskrivet. Har försökt studera banprofil och göra en liten plan inför de stop som är utmed banan. Känns ändå hanterbart att ta en delsträcka i taget och inte se pp hela sträckan. 

Igår fick jag veta att min tävlingskompis inte kan köra på söndag. Så när vi kommer ner imorgon ska jag försöka byta starttid för att få åka med Linnea istället. Känns som en morgonstarttid skulle passa mig bättre. Då jag är van att träna på morgonen plus att vi ändå är uppe tidigt jämt. 

Jag har inte laddat med vätska och pasta på samma hårda sätt som inför Vasan. Men får intensifiera det imorgon. Samt att jag ska vara lite mer taktisk att ha med näring utefter banan pp ett annat sätt nu. 

Några små inköp blir det nog också på mässan. 
Vägbeskrivning utskriven och gps'n laddad. Imorgon väntar 29mil söderut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar