måndag 16 mars 2015

Anmäld till vättern

idag vid lunchtid tryckte jag äntligen igenom anmälan till halvvättern. Först skulle en grupp skapas för att garantera att jag och Hanne-Lise får starta tillsammans. Sedan när vi väl skulle trycka igenom det så hade hon kommit på att även killen ska följa med och köra. Så fler först idag klart.
Men känns som en stabil grupp: Marcus som kört vätternrundan, Hanne som kört tjejvättern och så jag som rocky och MTB förare.
Så 7/6 kl 10.50 går starten för del 2 av min halvklassiker

Nu är vi pågång i alla fall =)

Träningsplanen är som följer;
v 11-14 minst 2 mil/vecka med 1 pass/vecka a 2-3mil
v 15-18 minst 4 mil/vecka med 2 pass/vecka a 2 +3 mil
v 19-22 minst 6 mil/vecka med 3 pass/vecka a 2 +2+4 mil

Målet är att innan jag står på startlinjen ska nått 50mil vilket är vad man rekomenderar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar