söndag 6 november 2016

Veckans träning, v 43

Gått igenom 3 faser denna veckan. 1) omotiverad 2) vill men får inte tid 3) sjukdomssymptom. Därför är veckans skörd inte så stor. 

Fredag: morgonpass en runda mest för för att komma igång igen efter några dagar med ont i halsen och lite hängig. Blev en kort och lätt runda. Sprang Åkerövägen och gamla siljansnäsvägen.
Totalt: distans 4m, tid 24:01min, puls 156, pace 6:00.

Söndag: planen va att springa runt källan men ändrade planer när jag kom vid yttermo. Bara styra skorna mot stallet. Sprang via källberget, via grishuset och genom skogen till stallet. Tillbaka sprang jag via ridbanan, över åkern och asfalten från yttermo hem. Det va tungt på vägen hem, svårt att hålla farten.  Blev vell lite väl lång löptur innan frukost, därtill ett stopp på 20 min i stallet.
Totalt: Dit: distans 3,85km, tid 23:52min, puls 182, pace 6:12
         Hem: distans 4,11km, tid 25:13min, puls 177, pace 6:08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar