söndag 13 november 2016

Veckans Träning v 45

Måndag: säsongspremiär med skidor och premiär för skidvagnen. Granbergstoppen, -7 grader där uppe och en del vind. Vallade på två lager blåextra där. Underställ + overallen. Fick sällskap av Daniel första varvet. Åkte bara slingan på toppen som är ca 800m. Blev 3 varv + halvsvängen. Fick stanna och rätta till Milla två gånger då hon nickade till lite. Delade på en banan efteråt sen blev det kris hemmåt.
Totalt: distans 3km, tid 30min, pace 9:40min


Fredag: gjorde några av minibandsövningarna. Nr 17,18. 

Söndag: en morgonjogg på snöklädda vägar. Tog en snirklig väg som jag kollat ut tidigare. Kändes lätt och inga problem med underlaget eller tempo. 
Åkerövägen-järnavägen-GA siljansnäsvägen- lisselbyvägen och en krok runt edshult. 
Totalt: distans 6 km, tid 35:53min, puls 150, pace 5:56min/km. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar