tisdag 6 september 2016

Veckans träning, v 22




Onsdag: MTB tur
Åkte min version av blåa och ut på travbanan innan bäcken, ner till heden och över mot källan. Vek av på skoterleden och runt åkersjön hem. Riktigt blött bitvis, fick sakta ner genom flera stora pöla. Höll på att få bada i heden då det blev sladd på framdäcket.
Hade inga större förväntningar gällande farten, körde bara på då jag behövde få komma ut i skogen.

Totalt: distans 15,22km, tid 52:22min, hastighet 17,44km/h




Torsdag: mamma träning i gropen. När jag ändå kunde cykla dit passade jag på att testa cykla uppför gropen. Körde ner och upp 3 rundor vid hörnet mot st persgården. 
Grymmast idag på passet bortsett från magtunnel: jägarvila - springa bakåt uppför. 10 utfall sen direkt springa uppför. 


Fredag: Intervaller 3 x 10 min med fokus på att hålla puls under 170 och snabbare än sist. Pulsen funkade inte alls, gick ut för hårt första 500meterna, fick aldrig ner pulsen efter det.
Sträcka

  Distans      Tid    Snitt
Repetition 1 1670 m 10:00     5:59 min/km
Repetition 2 1720 m 10:00 5:49 min/km
Repetition 3 1650 m 10:00 6:04 min/km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar