onsdag 6 juli 2016

Lissie v 27

Tisdag: Planen va att rida till asaklitt men träffade på Malou och blev att snacka så gick en bit med henne ist. Väldigt pigg och hade kunnat fortsätta länge till. Red till milan sen ner mot kenneth och tillbaka upp på travbanan, ner stigen och uppför sandbacken sen hemmåt. Blev en tur på 55min.
Fick en dusch och sen gå utan munnkorgen. 

Onsdag: Linneas syster red tillsammans med Linnea på Conny. 
Sen Elins mamma en skrittur tillsammans med Elin och Caspar. 

Torsdag: Linneas syster i sällskap med Conny. 
Jag va upp till stallet och satte på munnkorgen igen samt flugtäcke då hon kliat sig mkt. Täcket fick de ta av senare pga det blev för stort. 

Fredag: jag och tanja red sagoskogen och sedan ut på yttermo åkrarna, via lackverkstan hem. 1,20t mest skritt. 
Fick en dusch efteråt. 

Lördag: jag och Elin skrittade vägen över skjutbanan, passade på att ta en Hittaut kontroll vi passerade. Bytte hästar med varandra. Ovant med någon så smal hals framför mig. Va nog ute i ca 1,20t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar