onsdag 30 mars 2016

vägen tillbaka start

Nu börjar kampen tillbaka till formen och att hitta musklerna igen. Planen från min sida är att bara börja röra på mig igen. Inte blivit så många, raska, långa promenader på länge. Så nu v 1 är tanken att börja med en promenad varje dag bara för att få upp farten på fötterna.
Ska även upp i sadeln igen denna veckan, hade kunnat göra det så snabbt som i söndags men det är helt klart svårare att få till tidsmässigt med två barn + att det är svårt att chansa när man inte vet hur Millas rytm är.

Måndag: Morgonpromenad ensam med Amy, vanliga morgonrundan 30 min.

Tisdag: Promenad vi tjejer med Amy 30 minuter runt Lisselby.

Onsdag: Promenad med dubbelvagnen till Noret och hem.

Torsdag: En power walk hela famljen runt skolan, ca 25minuter. Hade på tok för mycket kläder på mig och va ordentligt svett. Gick bra fram till sista biten då det va lite ont i ryggen.
Va upp i sadeln idag, provade bladsadeln i 5 minuter mest för att se hur den sitter.

Fredag: 1 timmes promenad på strandpromenaden hela familjen

Lördag: promenad 30min

Söndag: vila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar