tisdag 22 mars 2016

Gravidträning v 39

V 39 (38+1 - 38+6) 

Måndag: simmade 3 * 10 längder crawl med 1,5min paus mellan. Lite snorig första varvet och fick sätta om klämman några gånger. Provade även 3 takt då det kändes som länge mellan andningarna. Men vid 3takt hann jag aldrig riktigt andas ut, blev ett utblås och inandning ovan yta och därför längre tid. Gick tillbaka till 5 takt. Men finns hopp om 3 takt skulle jag tro på sikt. 
Känns bra att simma, vid en vändning högg det till i bröstryggen och lite spänningar i legamenten när jag simmar på fortare. Men lugn och avslappnad simning fungerar jättebra. 

Planen va att hinna med lite styrketräning på torsdagkväll men ack va fel jag fick. För då började värkarna...så med 7 dagar till BF kom Milla till världen 38+6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar