onsdag 23 mars 2016

Är det dags eller bara pre wiew

Igår kväll tisdag började jag känna lite mer sammandragningar i perioder.
Idag (38+4) har det fortsatt i samma stil under dagen men sen eftermiddagen har de om möjligt tilltagit i kraft. Är som magknip eller att skärpet hade dragits åt för mkt.

Tog en kort ridtur med Lissie på kvällen ca 40 min och höll mig nära stallet hela tiden. Men allt kändes toppenbra.

Nu här ikväll i soffan tilltar kraften ytterligare och skulle nog kalla det förvärkar nu. Har kommit ca 10min mellan varandra. 
Sa till Martin när han kom ut från Max att han skulle börja fokusera på att vi kommer få barn under påskhelgen nu. Han tog mig inte på allvar innan han såg att jag andades konstigt. Förvarnade farmor på telefon att hålla sig redo i helgen. 
Kl 21:30 får se vart det tar vägen, strax efter började det avta. 22:15 och inte mycket kvar. Mellan förvärkarna har någon sparkat där inne. Går och lägger oss nu och hoppas få sova ut och vakna upp utvilade. Vore skönt om vi får en bra natt innan det stora allvaret drar igång. 
Men de närmaste är nu förvarnade. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar